Frans-Peter is een gepassioneerde interim (verander) manager en adviseur op het gebied van logistiek en supply chain management. Hij werkt bijna 15 jaar zelfstandig en helpt graag MKB-ondernemers (o.a. in de verssector, maar ook in healthcare) omdat je bij hen het ware ondernemerschap beleeft. Er ontstaat tevens logistieke dynamiek door de beperkte houdbaarheid van de producten. De aanpak van deze opdrachten is vaak breed georiënteerd en er zijn veranderingen noodzakelijk op het gebied van processen, informatievoorziening, planning en organisatie. Hierdoor heeft Frans-Peter ook een brede ervaring opgebouwd. Voorbeelden hiervan zijn:
• Interim lijn-management-functies met een verander-opdracht
• Verbeteren van KPI’s op het gebied van logistiek, kwaliteit en winstgevendheid
• Coaching en assessments
• Aanpassen van de organisatiestructuur
• Pakketselectie en implementatie ERP, WMS en tijdregistratie
• (Her) inrichten van (geconditioneerde) magazijn-, productie- en verpakkingsprocessen
Bij grote logistiek dienstverleners (contractlogistiek) heeft hij regelmatig opdrachten uitgevoerd als crisismanager. Frans-Peter is goed in staat om samen met teamleiders/supervisors de noodzakelijke veranderingen door te voeren.
Door zijn ervaring binnen de farmaceutische en cosmetische industrie heeft hij ook veel ervaring met het valideren en implementeren van GDP (Good Distribution Practice) standaarden binnen de “coldchain”.
Diensten
De Kaestecker Logistiek biedt de volgende diensten:
Logistiek Interim Management & Advies
Expertises:
– Verslogistiek
– Contractlogistiek
– Coldchain (GDP)
Zie voor meer informatie het LinkedIn-profiel van Frans-Peter de Keastecker